Broszura i specyfikacja 3m 3590538

3M 3590538 to profesjonalny produkt firmy 3M, który został zaprojektowany z myślą o profesjonalistach. Broszura 3M 3590538 zawiera szczegółową specyfikację produktu, w tym informacje na temat materiałów użytych w produkcji, wymiarów i wagi produktu oraz informacje na temat jego wydajności. Broszura zawiera również dokładne instrukcje użytkowania produktu, w tym porady dotyczące bezpieczeństwa, użytkowania i konserwacji produktu. Informacje w niej zawarte są przejrzyste i łatwe do zrozumienia, a dzięki nim użytkownik może w pełni wykorzystać wszystkie zalety produktu 3M 3590538.

Ostatnia aktualizacja: Broszura i specyfikacja 3m 3590538

Projektowanie broszur | broszury, katalogi, biuletyny, layout, skład, DTP, druk

Potrzebujesz profesjonalnego projektu broszury lub katalogu?

Studio OKO GRAPhia specjalizuje się w profesjonalnym projektowaniu graficznym broszur i katalogów dla firm, osób prywatnych, organizacji, instytucji krajowych i zagranicznych. Do każdego projektu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem mając nadzór nad każdym stadium: od początku kreacji broszury do ostatniego etapu, czyli produkcji. Znajomość trendów graficznych, rynku, materiałów oraz najnowszych rozwiązań poligraficznych pozwala nam stworzyć oryginalną broszurę lub katalog na miarę potencjału każdej firmy.

Broszura i katalog są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Głównym celem broszury jest upowszechnianie informacji o firmie, produkcie lub wydarzeniu. Jest to namacalny środek, którego używa firma dla wyróżnienia się spośród innych.

W przeciwienstwie do folderu czy ulotki czas życia broszury jest dłuższy, dlatego powinna być interesująca, oryginalna, przyciągająca uwagę czytelnika zarówno formą, jak i treścią. Broszura powinna stwarzać dobre wrażenie o firmie i podkreślać jej kompetencje. Powinna prezentować się profesjonalnie, ale nie być zbyt oficjalna. Prawidłowo zaprojektowana broszura pozwoli na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych.

+ Zapraszamy do obejrzenia przykładowych projektów broszur

Projektowanie broszur i katalogów

Projektując broszurę należy mieć na uwadze jej odbiorcę. Podstawowa broszura firmy skierowana jest do dwóch głównych grup: potencjalnych i obecnych klientów. Każda z tych grup będzie kiedyś miała okazję z nią się zapoznać. Zawartość broszury, jakość, grafika, fotografie i styl powinny przemawiać do każdego odbiorcy. Jeżeli grupa potencjalnych klientów firmy jest zróżnicowana, wtedy można wziąć pod uwagę stworzenie osobnych broszur, które odnosić się będą do określonych odbiorców. Trzeba w niej uwzględnić dotychczasowych klientów, realizacje, doświadczenie i źródła referencji – czyli osoby, które skorzystały z usług/towarów firmy i polecają je innym. Ich świadectwa są potężnym narzędziem marketingu. Większość odbiorców uważa je za źródło referencji z trzeciej ręki.

Ilość stron broszury powinna być podzielna przez 4. W związku z tym broszura powinna mieć 4, 8, 12, 16... stron. Broszury i katalogi mogą posiadać dowolny format - np. A4, A5, A6, i kształt, a także mogą być wykonane na dowolnym papierze kredowym, offsetowym lub ozdobnym. Oprawa broszury lub katalogu może byc klejona, szyta zszywkami zwykłymi lub oczkowymi.

Broszura każdych rozmiarów może przynosić żądane efekty. Powinna być takich rozmiarów, które umożliwią zawarcie istotnych informacji, grafiki i fotografii. Nie może być jednak zbyt obszerna. Niektóre broszury dotyczące specjalności są często mniejsze od tych zawierających informacje ogólne.

Potrzebujesz profesjonalnego projektu broszury lub katalogu?
Zapraszamy do współpracy!

Broszury trójdzielne (tzw. trifold) od dziesięcioleci są wykorzystywane przez firmy do popularyzacji swojej marki.

Są używane od tak dawna, ponieważ stanowią bardzo skuteczną formę komunikacji wizualnej. Ponadto, możne je udostępniać przez internet lub drukować i wręczać potencjalnym klientom.

Czym jest broszura typu trifold?

Broszura typu trifold, czyli broszura trójdzielna, jest dwukrotnie składana w środkowej części, tworząc tym samym sześć sekcji, w których możesz zawrzeć swój przekaz. Otrzymujesz więc dużo miejsca na przedstawienie swojego produktu, firmy lub marki.

Prawie każda firma może skorzystać na dobrze zaprojektowanej broszurze, od jednoosobowych firm konsultingowych próbujących zdobyć klientów, przez agencje marketingowe oferujące swoje pakiety, aż po szkoły zamieszczające informacje o proponowanych zajęciach, czy nawet nowe, modne start-upy prezentujące swój wyjątkowy produkt.

Pewnie teraz myślisz: “To brzmi świetnie, ale przecież nie wiem, jak zaprojektować dobrze wyglądającą broszurę. ”

Jak zaprojektować broszurę typu trifold?

W tym przewodniku pokażę Ci, że wcale nie potrzebujesz wewnętrznego zespołu projektowego, aby stworzyć swoją własną broszurę trójdzielną. W następujący sposób samodzielnie możesz utworzyć przyciągającą wzrok i przekonującą broszurę:

  • Rozpocznij od szablonu broszury trifold (w tym przewodniku znajdziesz masę przykładów)
  • Spersonalizuj swój szablon i dodaj własny branding (pokażę Ci kilka sposobów, jak to zrobić)
  • Stosując najlepsze praktyki projektowania broszur typu trifold (które oczywiście załączyłem)

Zaczynajmy!

1. Użyj pomocnej ikony, aby zwrócić uwagę na sekcje w swojej broszurze


Porozmawiajmy na wstępie o jednym z moich najlepszych, małych pomocników projektowych, czyli ikonach. Te proste grafiki można użyć na wiele różnych sposobów we wszystkich projektach graficznych.

Ponadto ikony mogą pomóc początkującemu projektantowi stworzyć niesamowity produkt. Nie ma znaczenia, czy jesteś księgowym, konsultantem czy właścicielem firmy – dobrze zaprojektowana ikona pomoże Ci upiększyć każdą broszurę.

Spójrz na ten szablon broszury trójdzielnej – każdą sekcję zdobi dobrana ikona zamieszczona nad tekstem. Te ikony służą nie tylko przyciągnięciu wzroku odbiorcy, ale też nadaniu wizualnego kontekstu podanym niżej informacjom.

Na przykład:

  1. W sekcji O nas użyto ikony informacyjnej
  2. W sekcji Nicea, Francja wykorzystano ikonę plażowego parasola
  3. W sekcji Adres użyto ikony pinezki mapy

To są bardzo proste przykłady, ale ilustrują, jak pomocna dla Twojej broszury może okazać się zwykła ikona.

2. Użyj gradientu, aby podkreślić tło broszury

Proste gradienty stały się jednym z największych trendów w projektowaniu graficznym na przestrzeni ostatnich kilku lat. Odrodzenie ich popularności można powiązać z potrzebą wyróżnienia się na tle konkurencji oraz nawału informacji w internecie. Gradienty wyglądają również futurystycznie na ekranach HD, które zwykle nosimy w kieszeniach.

Świetnym sposobem na wyróżnienie się z tłumu jest zastosowanie odważnych kolorów i unikatowego tła. Jak widzisz na naszym przykładzie, gradienty spełniają oba te kryteria!

Możesz bardzo łatwo dopasować gradienty do palety kolorów swojej trójdzielnej broszury. W dodatku żadna inna marka nie użyje tego samego gradientu w swoim projekcie.

Z Venngage, przy pomocy jednego kliknięcia możesz bez trudu dodać gradient do dowolnej broszury, plakatu, infografiki i innych wzorów!

3. Wybierz kolory pasujące do tematu Twojej broszury

Dobierając kolory do broszury reklamującą Twoją firmę, należy pamiętać, by nie sugerować się jedynie tym, że dobrze się ze sobą komponują.

Zamiast tego staraj się użyć kolorów, które pasują do tematu Twojej broszury.

Na przykład, jeśli tworzysz broszurę informacyjną o swoim biurze podróży, użyj kolorów swojej marki. Jeśli natomiast pracujesz nad projektem przedstawiającym przyjazne środowisku inicjatywy swojej firmy, postaw na bardziej naturalne kolory. com/uploads/2019/02/Creative-Blue-Travel-Tri-Fold-Brochure-Template. jpg" alt="Creative Blue Travel Tri Fold Brochure Template" width="700" height="1145" data-old-src="//pl. jpg"/>

Ta piękna broszura podróżnicza wykorzystuje kolorystykę, która nawiązuje do kierunków podróży. Od krystalicznie czystej, greckiej wody do niebieskich domów na Santorini – użyty odcień niebieskiego koloru doskonale pasuje do tematu.

Dodatkowo, ponieważ autorzy projektu wykorzystali odcienie pasujące do miejsc docelowych, łatwo mogli znaleźć zdjęcia stockowe, które pasowały do zastosowanych kolorów.

4. Użyj ramek, aby uzyskać spójny kształt obrazu

Zachowanie jednolitej palety kolorów lub fontów na każdej stronie broszury jest bardzo proste. Jednak po dodaniu do projektu obrazków, sprawy mogą się nieco skomplikować.

Istnieje mnóstwo różnych stylów fotograficznych, palet kolorów i rozmiarów, które możesz zastosować w swoim projekcie.

Gdybyś jednak po prostu dodał je do broszury, wyglądałyby nie na swoim miejscu. Na szczęście jednym kliknięciem możesz dodać ramkę wokół obrazu, która sprawi, że wszystkie elementy będą tego samego rozmiaru i kształtu. com/templates/brochures/travel-trifold-7602a72a-52f2-4fae-b53b-f3a609d8067a">

W powyższym szablonie projektant użył ramek wokół obrazu, co sprawia, że wszystkie trzy zdjęcia miejsc wyglądają prawie identycznie.

5. Zawsze dołączaj sekcję z danymi kontaktowymi

Jeśli planujesz wydrukować i rozdawać swoją broszurę, to upewnij się, że zawarłeś w niej swoje dane kontaktowe. Nie ma nic gorszego niż potencjalnie zainteresowany klient, który nie może dowiedzieć się więcej o Twojej firmie.

Na tym przykładzie broszury trifold dane kontaktowe zajmują całą stronę:

Wzorując się na tej broszurze, możesz podać cały adres, jeśli uważasz, że jest to istotne lub jedynie zawrzeć adres internetowy swojej strony, na której czytelnik może znaleźć taką informację.

Jeśli sam prowadzisz działalność, możesz również umieścić w broszurze swój numer telefonu.

Najważniejsze, abyś upewnił się, że klient będzie umiał znaleźć Twoją firmę i skontaktować się z nią!

6. Umieść jedną główną sekcję na każdej stronie broszury

Broszury trójdzielne są naturalnie podzielone fizycznie na różne sekcje. Możesz wykorzystać ten układ, zawierając tylko jedną sekcję na każdej stronie.

Jeśli nie jesteś pewien, o czym mówię, zobacz szablony broszur typu trifold poniżej.

Zamiast używać obramowań, kolorów lub kształtów do wydzielenia sekcji, projektant użył zagięć! To idealne podejście dla osób, które chcą stworzyć minimalistyczną lub nowoczesną broszurę. com/uploads/2019/02/Green-Outdoors-Business-Tri-Fold-Brochure-Template-1. jpg" alt="Green Outdoors Business Tri Fold Brochure Template" width="650" height="1063" data-old-src="//pl. jpg"/>

W dodatku unikniesz przytłoczenia czytelnika zbyt dużą ilością informacji.

Polecam używanie pogrubionych nagłówków dla każdej sekcji, jak pokazano powyżej, co pomoże czytelnikowi w przemieszczaniu się między informacjami.

7. Używaj jedynie zdjęć powiązanych wspólnym motywem lub kolorami

Wykorzystanie zdjęć w tym samym stylu i tej samej palety kolorów sprawi, że Twoja broszura będzie wyglądać o wiele bardziej profesjonalnie.

Zdjęcia, których używasz powinny mieć nie tylko zbliżone odcienie, ale również wzbudzać podobne odczucia. Powinny wyglądać, jakby zrobił je jeden fotograf lub pochodziły z jednego ujęcia.

Sugeruję uwypuklić styl zdjęcia, zgodnie z zaleceniami podanymi w poradniku utrzymania harmonijnego brandingu i stylu. Dzięki temu projekt nabierze spójnego charakteru.

Spójrz na przykład na poniższy wzór broszury trójdzielnej:

Projektanci wykorzystali tu kilka ciemnych, nastrojowych i doskonale dopasowanych zdjęć. Dodatkowo, każdy obraz wyraźnie wyróżnia się na jasnym tle, dzięki czemu może być rozmaicie odbierany.

8. W tym roku postaw na futurystyczne kolory i wzory

Futurystyczne kolory i wzory to kolejny popularny trend w projektowaniu graficznym w tym roku. Myślę, że wzrost ich popularności – tak jak w przypadku gradientów – można przypisać przytłaczającej ilości treści wokół nas.

Te futurystyczne palety barw sprawią, że Twoje firmowe broszury wyróżnią się z tłumu.

Spójrz na poniższy przykład broszury, gdzie zobaczysz, jak zastosować futurystyczne kolory w praktyce:

Jak widzisz, te kolory są zazwyczaj odważne, jasne i niezwykle przyciągające wzrok. Możesz również użyć bardziej zaawansowanych rozwiązań i połączyć je z kolorami dwutonowymi, futurystycznymi wzorami i gradientami.

Ta potrójna broszura to kolejny dobry przykład użycia spójnych obrazów! Mimo, że ilustracje różnią się od siebie, wszystkie wyglądają futurystycznie.

9. Użyj osi czasu, gdy opowiadasz historię

Źródło

Jeśli planujesz przedstawić historię swojej firmy lub inną historię, użyj grafik osi czasu! Uproszczą one nawet najbardziej złożony biznesowy koncept, proces lub temat.

Ze względu na ograniczoną przestrzeń w broszurze, użyj osi czasu, która pozwoli Ci zawrzeć wiele informacji, nie zajmując jednocześnie zbyt dużej ilości miejsca na stronie.

W wyjątkowo udany sposób Bloomberg wykorzystał oś czasu w swojej biznesowej broszurze powyżej. Rozpoczynając od chwili założenia firmy, projektant przeprowadził czytelników przez całą jej historię, aż do obecnego momentu.

Gdyby jedynie wymieniono wszystkie powyższe informacje w kilku akapitach, nikt nawet nie chciałby tego czytać. Jednak dodając ciekawe ikony i ilustracje, projektant sprawił, że treść jest bardzo wciągająca.

10. Zamieść przekonujące wezwanie do działania na okładce swojej broszuryŹródło

Najważniejsze informacje są zazwyczaj zawarte W ŚRODKU Twojej trójdzielnej broszury. Jeśli więc odbiorca do niej nie zajrzy, to nigdy nie dowie się, na czym polega tajemnica Twojego sukcesu i nie pozna innych treści, które chciałbyś mu przekazać.

Skoro więc chcesz, aby ktoś przeczytał Twoją broszurę, musisz umieścić na jej okładce skuteczne wezwanie do działania.

Jeśli nie orientujesz się, czym jest wezwanie do działania, to chodzi po prostu o zwroty, które sprawiają, że odbiorcy podejmują działanie. Oto kilka naprawdę prostych przykładów:

  • Kliknij tutaj
  • Zarejestruj się już dziś
  • Zadzwoń, aby poznać nasze ceny
  • W powyższym przykładzie broszury trójdzielnej użyto sprecyzowanego wezwania do działania, aby zachęcić odbiorców do przeczytania zamieszczonych treści. To sprawiło, że chciałem dowiedzieć się więcej na ten temat i wiem, że inni również zechcą. W końcu kto nie chciałby mieć szczęśliwszego życia?

    11. Spróbuj użyć niekonwencjonalnego układu broszury trifold

    Źródło

    Czasami musisz pomyśleć niestandardowo, aby wyróżnić swoją markę na tle konkurencji. Zwłaszcza w projektach, w których treść jest przepełniona informacjami, jak na przykład w broszurach podróżniczych.

    Jak widać, projektanci odcięli część broszury, a następnie wycięli dużą sekcję z każdej z jej stron, przez co mogli zawrzeć tylko najbardziej istotne informacje o parku.

    Każda strona została następnie złożona w taki sposób, aby stworzyć bardzo interesującą okładkę, która aż sama prosi się o otwarcie!

    112. Zilustruj procesy w swojej broszurze

    Jak wspomniałem powyżej, potrzeba zaledwie kilku kliknięć, aby dodać ikony uatrakcyjniające broszurę.

    Mogą być one również wykorzystywane do szybkiego zobrazowania procesów biznesowych lub innego konceptu. W Venngage posiadamy tysiące ikon, których możesz użyć, aby w zaledwie kilka sekund stworzyć własne wizualizacje.

    Poza tym, na naszej stronie znajdziesz interesujące ikony i ilustracje obrazujące każdy temat. Spójrz na trójdzielną broszurę poniżej, aby zobaczyć doskonały przykład wykorzystania ikon i ilustracji w projekcie:

    Każdy z głównych punktów zilustrowany jest ikoną obrazującą temat i przedstawia kontekst danej sekcji, a dzięki pomocnym strzałkom proces staje się niezwykle przejrzysty.

    Takie podejście pomoże Ci wytłumaczyć praktycznie każdemu czytelnikowi nawet najbardziej złożone procesy, takie jak proces biznesowy, szkic planu marketingowego lub proces rekrutacji.

    13. Dodaj filtr kolorów, aby stonować obrazy

    Filtrowanie kolorów to jedna z najbardziej przydatnych technik, jakich uczy się każdy projektant. Od nowicjuszy po prawdziwych artystów, każdy stosuje filtr koloru do szybkiego udoskonalenia swojego projektu.

    Użyj filtra kolorów, gdy chcesz, aby Twoje obrazy bladły w tle! Filtr sprawi, że obraz będzie o wiele bardziej stłumiony i mniej rozpraszający. com/uploads/2019/02/Simple-Blue-Business-Trifold-Template-1. jpg" alt="Simple Blue Business Trifold Template" width="650" height="1062" data-old-src="//pl. jpg"/>

    Filtr kolorów może w kilka sekund sprawić, że Twoje obrazy będą pasowały do reszty broszury. Jak widać powyżej, projektanci nałożyli na zdjęcia ciemnoniebieski filtr, aby dopasować je do koloru użytego w broszurze.

    Aby stworzyć swój własny filtr kolorów, potrzebujesz jedynie ikony kwadratu! Następnie zmień krycie według własnych upodobań i gotowe.

    Polecam również stosowanie filtra kolorów w utrzymaniu spójnego przekazu marki przez Twoją agencję lub firmę.

    14. Stwórz kwadratową broszurę trifold

    Źródło

    Większość przykładów w tym artykule dotyczyła bardzo tradycyjnych broszur typu trifold. Myślę, że ich popularność wynika z faktu, że pasują do standardowej kartki papieru.

    Lecz jeśli chcesz być bardziej kreatywny, możesz stworzyć również broszurę kwadratową, taką jak na powyższym przykładzie!

    Na kwadratowych stronach znacznie łatwiej jest umieścić dużą ilość informacji pisemnych. W tym przypadku, w broszurze wymieniono wszystkie codzienne wydarzenia, w każdym miesiącu roku.

    W tradycyjnej broszurze trójdzielnej informacje te byłyby ściśnięte i czytelnik prawdopodobnie nie miałby żadnej przyjemności z ich czytania.

    Dodatkowo, dzięki nietradycyjnym kształtom czy rozmiarom, broszura będzie natychmiast wyróżniać się na tle innych.

    15. Użyj bloków treści do rozmieszczenia informacji na broszurze

    Tworzenie broszury o dużej ilości treści może być trudne z uwagi na ograniczoną ilość miejsca.

    Jeśli planujesz załączyć wiele obrazów i treści w swojej trójdzielnej broszurze, spójrz na powyższy przykład.

    Projektant był w stanie umieścić mnóstwo obrazków wewnątrz broszury, nie sprawiając, że zawartość wygląda na ściśniętą. Stosując naprzemiennie obrazki oraz treść, uzyskał efekt prawie jak przy planszy z gry “kółko i krzyżyk”. Każdy z tych obrazków dodaje też trochę przestrzeni do tekstu.

    Takie podejście ułatwia czytelnikowi korzystanie z informacji zawartych w broszurze. Co więcej, strzałki bardziej wciągają czytelnika w zamieszczone treści.

    16. W firmowych broszurach zawsze używaj obrazów wysokiej jakościŹródło

    Niezależnie od wyboru grafiki, jednym z największych błędów, który można popełnić podczas projektowania, jest korzystanie z obrazów o niskiej jakości.

    Możesz mi wierzyć, że to jedyna rzecz, przez którą najszybciej możesz utracić wiarygodność biznesową.

    Zdjęcia mogą wyglądać świetnie na małym ekranie komputera, ale po wydrukowaniu przypominają rozmazane plamy. Uwierz mi, zdarzyło mi się to wiele razy, a strata poświęconego czasu wcale nie mnie nie cieszyła!

    Spójrz jakie wspaniałe zdjęcia zostały użyte w powyższym przykładzie broszury. Są ostre, przejrzyste i sprawiają, że całość wygląda bardzo profesjonalnie. com/uploads/2019/02/Bold-Business-Marketing-Trifold-Brochure-Example2-1. jpg"/>

    Pamiętaj, że ktoś może usłyszeć o Twojej marce po raz pierwszy właśnie dzięki Twojej broszurze – upewnij się więc, że zrobisz odpowiednie wrażenie.

    Poświęć więc trochę czasu na znalezienie perfekcyjnych zdjęć, a jeśli Ci się nie uda, poszukaj inspiracji w naszej kolekcji zdjęć stockowych.

    17. Upewnij się, że w Twojej broszurze jest wystarczająco dużo pustej przestrzeni

    Nigdy nie powinieneś dążyć do wypełnienia broszury jak największą ilością treści. Zamiast tego, zostaw trochę pustej przestrzeni, aby odbiorcy mogli łatwiej poruszać się po stronie.

    Pusta przestrzeń to niezapełnione miejsce wokół tekstu, pomiędzy kolumnami i zdjęciami na stronie. Pozostawienie wystarczającej ilości pustego obszaru sprawi, że strona będzie wyglądać lepiej i będzie bardziej czytelna.

    Należy również pozostawić trochę miejsca wokół tekstu, inaczej Twoja broszura będzie przypominać pracę semestralną albo chaotyczny zlepek tekstu i obrazów.

    I nikt nie będzie chciał jej przeczytać.

    W poniższym przykładzie zaznaczyłem kilka różnych typów pustych przestrzeni:

    Możesz również użyć niezapełnionego miejsca, aby przyciągnąć uwagę odbiorców do samej treści, jak to uczyniono powyżej.

    Dzięki temu zdołasz uwidocznić swój cennik lub opinie zadowolonych klientów.

    18. Opisz proces wizualizacjami lub infografikami

    Źródło

    Niekiedy łatwiej jest wyjaśnić dany proces za pomocą wizualizacji. Jak widzisz na podanym przykładzie, złożony koncept został przedstawiony za pomocą prostej infografiki:

    Taka infografika procesu stanowi doskonały sposób na podzielenie każdego procesu na mniejsze etapy. Możesz też dodać do niej ikony lub ilustracje, aby uczynić treść bardziej interesującą.

    Ludzie będą chcieli przeczytać Twoje informacje, jeśli przedstawisz je w interesujący sposób.

    19. Wybierz zdjęcie na przednią i tylną okładkę

    Bądźmy szczerzy, Twoja trójdzielna broszura nie zawsze zostanie idealnie zaprezentowana odbiorcy. Czasami będzie wręczona do góry nogami albo tylną stroną.

    Aby poradzić sobie z tym bardzo realnym problemem, zalecam, aby tylna okładka była tak samo atrakcyjna jak przednia.

    Jednym z prostych sposobów, aby to zrobić jest wykorzystanie obrazu lub grafiki, która rozciąga się od przedniej do tylnej okładki. Zabieg ten pozwala na wykorzystanie większej przestrzeni na broszurze, przez co wybór potencjalnego zdjęcia na okładkę jest prawie nieograniczony.

    Ten przykład broszury trifold wykorzystuje przepiękne zdjęcie krajobrazu, aby zareklamować podróż do Utah:

    Bez względu na to, w które miejsce broszury spojrzysz, ten widok wciąż będzie przyciągał Twoją uwagę i nie pozwoli o sobie zapomnieć!

    20. W swoich broszurach dobieraj spójne fonty

    Używanie spójnych fontów sprawi, że Twoje broszury będą czytelne i logiczne.

    Nie pozwól, aby w nagłówku wewnętrznej strony widniał inny font, niż w nagłówku kolejnej strony. To tylko zdezorientuje czytelnika, a niekiedy może nawet spowodować, że ten odłoży Twoją broszurę na bok.

    Zamiast tego, wybierz w swojej broszurze dopasowane fonty, tak jak na przykładzie poniżej:
    Źródło

    To już wszystkie wskazówki dotyczące tworzenia trójdzielnych broszur, które dla Ciebie przygotowaliśmy tym razem!

    Zapamiętaj poniższe porady dotyczące projektowania broszur typu trifold:

  • Wybierz zestaw kolorów, który pasuje do tematu Twojej broszury
  • Na okładce umieść przekonujące wezwanie do działania
  • Dodaj filtr koloru, aby stonować zdjęcia
  • Naszkicuj proces przy pomocy wizualizacji oraz infografik
  • Dobierz spójne fonty w swoich broszurach
  • Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tworzenia broszur trifold, odwiedź nasze przewodniki:

    Ponad 35 Przykładów Broszur Marketingowych, Porady i Szablony

    12 Szablonów Broszur i Wskazówek Projektowych

    Przewodnik Projektowania Broszur Marketingowych: Stwórz Broszurę w 5 krokach

    Intel Pentium Processor G3250 3M Cache 3. 20 GHz Dane techniczne produktu

    Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
    Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox
  • Przykłady wyszukiwania

  • Nasz katalog procesorów, chipsetów, zestawów, dysków SSD, produktów serwerowych i innych można przeszukiwać na kilka sposobów.

    Nazwa marki:Core i7

    Numer produktu:i7-12700KF

    Kod zamówienia:CM8071504553829

    Kod SPEC:SRL4P

    Nazwa kodowa:Alder Lake

    pamięć podręczna 3 MB, 3, 20 GHz

    Broszura i specyfikacja 3m 3590538

    Bezpośredni link do pobrania Broszura i specyfikacja 3m 3590538

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Broszura i specyfikacja 3m 3590538